H&M nail polish // review

Toen ik laatst wat topjes kocht bij H&M, nam ik ook twee nagellakjes mee. De kleine potjes zien er heel schattig uit door de roze roosjes en ze kosten bijna niets dus ik vond het de moeite waard om te proberen.

Afbeelding

 

Deep Orchid

Afbeelding

Deep Orchid is een donkere framboosroze kleur. Hij lakt fijn en denkt in twee laagjes. Ik vind de kleur nog net geschikt voor de zomer: niet te donker en hij doet me denken aan rood fruit, heerlijk! De lak blijft enkele dagen goed zitten en chipt niet. Een mooie aanvulling voor mijn stash dus!

Just Pink

Afbeelding

Hoe tevreden ik ook was over Deep Orchid: Just Pink was voor mij een (kleine) ramp. De kleur lijkt in het flesje lief en schattig babyroze, maar eenmaal op mijn nagels krijgt hij een chemische roze kleur, echt niet mooi! Bovendien lakt hij heel slecht: hij dekt niet met een laagje en bij een tweede laag krijg ik lelijke strepen en vlekken. Misschien had ik hem wat langer moeten laten drogen (hoewel hij droog aanvoelde), of ligt het aan mijn specifiek flesje. Erg jammer dus!

Deze nagellakjes zijn te koop voor 0,95 euro bij H&M.

-XOXO, Eva-

3 gedachtes over “H&M nail polish // review

Geef een reactie

