I love… vanilla & ice cream douchegel // review

Afbeelding

In mijn shoplog kon je al lezen dat ik deze douchegel kocht bij DI. Ik wou al langer iets van dit merk hebben en hij was aan 50%: reden genoeg dus om het uit te testen!

An air of excitement and a heart-warming sensation as my rich creamy aroma explodes into an irresistible sweetness of vanilla, leaving you dreaming of two scoops not one!

AfbeeldingBij het openen van de fles rook ik al het onmiddellijk: vanillepudding! Vroeger at ik vaak van die warme pudding, gemaakt van Imperial pudding. Zo ruikt deze bad- en douchegel ook. Lekker zoet en snoeperig: heerlijk! De geur is misschien niet de ideale zomergeur, maar toch blijft hij mij favoriet. Lekker ontspannend na een drukke periode.

Deze crème kan je als badschuim of als douchegel gebruiken. Ik gebruik hem onder de douche. Hij schuimt lekker zacht en ruikt heerlijk. Na het douchen voelt mijn huid ontspannen en zacht aan. De geur blijft heerlijk lang hangen. Extra voordeel: het is een enorme fles van 500 ml dus je komt heel lang toe.

Afbeelding

De I love… vanilla & ice cream kost 5,90 euro (normale prijs) voor 500 ml en is o.a. verkrijgbaar bij DI.

Heb jij al iets uit de I love… serie?

-XOXO, Eva-

Een gedachte over “I love… vanilla & ice cream douchegel // review

Geef een reactie

