Shoplog // 02

Afbeelding

Gisteren liep ik even langs de DI en besloot ik wat spulletjes te kopen. Als eerste kocht ik de ‘I love…’ schuimbad en douchecrème in de geur ‘vanilla & ice cream’. Hier was korting op en ik wou al langer iets van dit merk dus besloot ik het maar gewoon mee te nemen. Ik werd meteen verliefd op de geur want deze ruikt heerlijk!

Ook was ik al langer op zoek naar een goede gezichtsscrub en toen ik de perzikscrub zag van EvoLuderm besloot ik hem mee te nemen. Ik heb hem nu een keer getest en hij levert goed werk!

Binnenkort vind je hier uiteraard een uitgebreide review terug van de twee producten.
Weet jij trouwens al wat ik besteld heb? Dit zijn de twee tips:

Afbeelding

Raad HIER mee en win!

-XOXO, Eva-

4 gedachtes over “Shoplog // 02

Geef een reactie

