Wat heb ik besteld? Raad en win! // winactie (afgesloten)

Vandaag plaatste ik een bestelling op Zalando: een enorme internetwinkel met kleding, schoenen en accessoires. Omdat ik altijd heel erg happy word van nieuwe spulletjes, besloot ik ook iets weg te geven aan een van jullie. Hoe meedoen? Heel eenvoudig! Vertel hieronder in een reactie wat je denkt dat ik heb gekocht. Degene die er het dichtst bij zit, wint. De winnaar krijgt een verrassingspakketje thuisgestuurd. Je kan meedoen tot en met vrijdag 9 mei 23u59, hierna maak ik de winnaar bekend. Veel succes!

Afbeelding

Ohja: volg mij ook op Instagram: daar vind je de komende dagen enkele tips!

-XOXO, Eva-

6 gedachtes over “Wat heb ik besteld? Raad en win! // winactie (afgesloten)

  1. Ik gok vans, op je instagram zag ik foto’s van meisjes met allemaal vansachtige schoenen aan. Heel veel plezier in ieder geval met je bestelde spulletje 😉

Geef een reactie

