Pomegranate – Jardins du Monde // review

Op vrijdag is het verwendag: lekker ontspannen na een lange schoolweek. Een fijn maskertje, superlang douchen… zalig! Deze week review ik de Jardins du Monde douchegel van Yves Rocher in de geur ‘Pomegranate’.

Afbeelding

Ik vind de verpakking er altijd leuk uit zien: elke geur heeft zijn eigen kleur en toont een foto van de vrucht of bloem waarrond de douchegel is opgebouwd: in dit geval een granaatappel. Het lijkt me heel fijn om een verzameling op te bouwen met al die leuke flesjes! In de douchegel zitten geen parabenen en hij bevat meer dan 98% natuurlijke ingrediënten: groot pluspunt. Daarnaast is hij gemaakt van granaatappel uit Spanje en Aloe Vera: heerlijk! Ik ben helemaal verliefd op de geur: lekker fris en fruitig. Hij doet me denken aan lekker warm weer en zonnen op het strand: een echt zomers geurtje dus.

Afbeelding

Afbeelding

De douchegel schuimt heerlijk, vooral met een badspons. Na het douchen voelt mijn huid heel zacht en verzorgd aan en ruik ik nog steeds lekker naar granaatappel. Extra pluspunt: hij is nu verkrijgbaar aan 50% korting, wat betekent dat je slechts 1,50 euro betaalt voor 200 ml!

Afbeelding

De douchegel is verkrijgbaar voor 1,50 euro bij Yves Rocher.

-XOXO, Eva-

4 gedachtes over “Pomegranate – Jardins du Monde // review

Geef een reactie

