Nail Polish Remover – Body Benefits // review

Ik had al een nagellakremover van Kruidvat, maar die staat op mijn kot dus natuurlijk vergeet ik die elk weekend weer naar huis mee te nemen. Bij mijn laatste bezoekje aan de Action viel mijn oog meteen op deze fles met felroze dop: de Nail Polish Remover van Body Benefits.

remover

Zoals je ziet zit er geen aceton in deze nagellakremover: altijd een voordeel! De geur valt dan ook goed mee: bijna niet chemisch (maar het kan natuurlijk zijn dat ik de geur ondertussen al gewend ben van het vele nagellakken), zelfs minder chemisch als die van het Kruidvat!

De nagellakremover doet wat hij moet doen: je nagellak verwijderen. Ook glitternagellak gaat er redelijk makkelijk van af. Enkel de randjes geven wat problemen, daar heb je dus wat meer product nodig, maar dat heb ik meestal ook bij andere nagellakremovers. Al bij al ben ik dus zeer tevreden: hij verwijdert de nagellak goed en ruikt niet chemisch, super! Ook is het een redelijk grote hoeveelheid dus je komt er lekker lang mee toe. Voor zo’n goedkoop prijsje zou ik hem dus niet laten liggen.

IMG_4088

De nagellakremover kost 99 cent voor een busje van 250 ml en is verkrijgbaar bij Action. Heb jij deze al in je bezit?

-XOXO, Eva-

2 gedachtes over “Nail Polish Remover – Body Benefits // review

Geef een reactie

