Social Media buttons voor je blog!

Om te vieren dat ik (bijna) 300 volgers heb op Bloglovin’, deel ik mijn social media buttons met jullie! Ik heb ze zelf ontworpen en je mag ze gebruiken voor je eigen blog. Via DEZE LINK krijg je een uitleg hoe je dat precies doet. Onder de plaatjes vind je telkens de link terug, zo kan je makkelijk de URL kopiëren.

Afbeelding

 

Afbeelding
Bloglovin

Afbeelding
e-mail

Afbeelding
Instagram

Afbeelding
twitter

Afbeelding
Youtube

Afbeelding
facebook

Wat vinden jullie van mijn eerste zelfontworpen buttons?

-XOXO, Eva-

2 gedachtes over “Social Media buttons voor je blog!

Geef een reactie

