Spam your blog Saturday // 04

Het is weer zaterdag dus tijd voor een nieuwe Spam your blog Saturday! Spam er maar op los, zou ik dus zeggen en ohja, Vrolijk Pasen!

bij de vogels in de zoo!

-XOXO, Eva-

6 gedachtes over “Spam your blog Saturday // 04

  1. Joepie wat leuk dat we mogen spammen♡! Mijn blogje gaat over vanalles wat me inspireert en wat ik leuk vind. Beauty, design, … vind ik het leuk? Dan blog ik erover! Je vindt me terug op http://insins.me

    Wat ik ook graag es wil spammen (nu ik toch bezig ben) is een facebookgroep speciaal voor Nederlandse en Belgische bloggers. Waar je kan vragen stellen, gewoon chit-chatten en vooral waar we leuke meetings proberen plannen! Moest dit je wat zeggen, neem dan eens een kijkje in ons bloggerscafé: https://www.facebook.com/groups/430469177097568/

Geef een reactie

