Her Name Is Eva bestaat 1 maand! // Spam (Your Blog) Saturday 03

Yeah! Vandaag bestaat Her Name Is Eva één maand! Bovendien heb ik ook bijna 200 volgers op Bloglovin’. Daarom een speciale Spam Your Blog Saturday: je mag ALLES spammen wat je maar wilt. Onder deze post mag je dus een link naar je site, je Twitter, je Instagram, je Bloglovin’, je Youtubekanaal,… zetten. Alles kan en mag! Spammen maar 😉

-XOXO, Eva-

6 gedachtes over “Her Name Is Eva bestaat 1 maand! // Spam (Your Blog) Saturday 03

  1. Leuk dat je blog vandaag één maand bestaat, doe zo verder! Ook tof dat we mogen spammen 🙂 Ik ben Vanessa, 24 jaar en woon in België. Mijn blog gaat over beauty, lifestyle en fashion. Daarnaast organiseer ik regelmatig een winactie. Zo kunnen jullie vandaag nog een body lotion van Kneipp winnen. Kom dus zeker een kijkje nemen op http://www.vanessablogt.be X

  2. Jeetje, wat heb jij veel volgers in één maand gekregen. Vertel me je geheim.. 🙂 haha. Knap hoor, dat moet dus wel betekenen dat je een leuk blog hebt dus ik ben je uiteraard lekker gaan volgen.

    Ik ga ook van de gelegenheid gebruik maken, dus ik ga mijn blog even spammen. Ik schrijf een blog over mijn low budget aankopen, tips en outfits omdat ik een echte low budget shopper ben. Je kan me vinden op: http://lovelowbudget.wordpress.com

    Mocht je tips voor mij hebben (of willen delen hoe je zoooo snel zo veel volgers hebt gekregen, haha) dan mag je dit uiteraard delen met mij. 🙂

Geef een reactie

