Liebster award! // tag week

Vandaag een speciale tag: de Liebster Award! Ondertussen ben ik al drie keer genomineerd: door Sophie Lotte, Sanne en door Laféurna. De Liebster Award wordt uitgedeeld door beginnende bloggers aan beginnende bloggers. Je vult 11 vragen in, vertelt 11 feitjes over jezelf, stelt zelf 11 vragen en nomineert 11 nieuwe blogs. 




Aangezien ik drie keer genomineerd werd, besloot ik om de 11 leukste vragen eruit te kiezen. Achter elke vraag zie je wie de vraag stelde.

  1. Waarom ben jij je blog gestart? (Sophie Lotte)Omdat ik zelf heel veel van beauty en schrijven hou en alles met jullie wil delen.
  2. Wat staat er nog op jouw Bucketlist? (Sophie Lotte)Een wereldreis maken.
  3. Voel jij je meer thuis in de stad of de natuur, en waar? (Sophie Lotte)In de stad, vooral in het winkelcentrum 😉
  4. Wat is je favoriete liedje op dit moment? (Sanne)Lived a Lie – You Me At Six, omdat ik ze deze zondag live ga zien, aaaah! 
  5. Wat mis je op dit moment? (Sanne)Mijn tweepersoonsbed en de zetel thuis, ik zit momenteel nog op kot en ben dus alleen in het weekend thuis.
  6. Wat vind jij een vervelende eigenschap? (Sanne)Heel erg lui zijn (zoals ikzelf soms wel ben)
  7. Wat is het laatste wat je gekocht hebt? (Sanne)Douchegel van de Yves Rocher, ruikt superlekker!
  8. Wie is je idool? (Laféurna)Alex Gaskarth, de zanger van All Time Low
  9. Wat is je favoriete app? (Laféurna) Snapchat!
  10. Wat is je favoriete beauty product (Laféurna)Nagellak.
  11. Hoe omschrijf jij je style? (Laféurna)
    Schattig en meisjesachtig.


11 feiten over mezelf:

  1. Ik kan een XL zak chips in een keer leegeten (vooral zout).
  2. Ik wil later als journaliste bij een tijdschrift of de radio werken.
  3. Ik heb mijn haar een keer geverfd: het donkerbruin op de verpakking bleek zwart op mijn haar te zijn.
  4. Ik eet elke ochtend als ontbijt cornflakes: anders ben ik niet goed wakker.
  5. Ik ben enorm rommelig.
  6. Ik wil altijd vroeg gaan slapen maar kruip dan weer pas tegen half een onder de lakens…
  7. Ik wil heel graag een keertje naar Londen gaan.
  8. Mijn nagels zijn bijna altijd gelakt.
  9. Ik hou van zwemmen maar doe het bijna nooit.
  10. Ik wou dat ik beter kon zingen.
  11. Ik heb een kat thuis… zonder naam.


Mijn 11 vragen:

  1. Wat wou je als kind heel graag worden?
  2. Waar kan jij je aan ergeren?
  3. Wat is je favoriete dessert?
  4. Welke haarkleur zou je graag eens willen hebben?
  5. In welke film zou je graag meespelen?
  6. Waar kijk je dit jaar heel erg naar uit?
  7. Wat vind je het leukste aan bloggen?
  8. Waar zie je jezelf over 5 jaar?
  9. Wat vind je het mooiste aan jezelf?
  10. Waar kan je niet zonder?
  11. Beschrijf jezelf in drie woorden.


En dit zijn mijn 11 genomineerden:

Marjolein
Dinja
Emily
Daniëlle
Leanne
Amy
Kim
Maudeleine
Stephanie
Lotte
Melike

Ohja: nog een regel: je mag degene die jou nomineert niet zelf nomineren!

-XOXO, Eva-

2 gedachtes over “Liebster award! // tag week

Geef een reactie

