First Things Tag // tag week

Dag twee van tag week: de First Things Tag die ik terug vond op de blog Teddlicious.nl. In deze tag beantwoord ik allerlei vragen over eerste dingen. Lees je mee?


Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordtMijn blog, facebook en mails checken. En ook vaak een lieve goedemorgen-sms sturen naar mijn liefje. 


Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga niet naar de sportschool (shame on me), maar vorig jaar ging ik wel een keer per week. Het eerste dat ik dan meestal deed was iets kleins eten, aangezien ik dan net van school naar de sportschool had gewandeld.
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of schoolMijn blog checken en even uitrusten in de zetel.
Eerste autoIk heb nog geen auto. Momenteel ben ik druk aan het oefenen voor mijn praktijk rijbewijs, mijn theorie haalde ik vorig jaar al.
Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Juffrouw of zangeres (helaas kan ik niet zingen).
Eerste keus qua drinken
Ik drink meestal water, maar fruitsap en melk lust ik ook hele graag. En natuurlijk hou ik van smoothies en milkshakes!
Eerste keus dessertPudding! Vooral die zelfgemaakte (uit een pakje), jummie! Of chips natuurlijk. Op vakantie en bij mooi weer hou ik ook heel erg van ijsjes.


Eerste liedje dat in je opkomt
Weightless – All Time Low, omdat ik het net luisterde.
Eerste grote aankoopMijn laptop toen ik 16 werd en een jaar later mijn Canon DSLR-camera, daar ben ik nog steeds heel erg trots op! 


Eerste baantje
Afwassen en monitor op een speelplein. En sinds vorig jaar zit ik aan de kassa.
Eerste keer in het vliegtuig
Ik heb nog nooit gevlogen!

Ik geef de tag door aan al mijn lezers die hem ook graag willen invullen!

Foto’s: weheartit, behalve de laatste

-XOXO, Eva-

2 gedachtes over “First Things Tag // tag week

Geef een reactie

