Too Much Information Tag (TMI) // tag week

Het is tag week! Elke dag vul ik een persoonlijke tag in en post hem hier. Je mag altijd een tag die jij graag wilt lezen doormailen of twitteren naar mij, of in een reactie plaatsen.

Laat ik maar beginnen met de grootste, dacht ik zo. De Too Much Information Tag is een lijst met 50 vragen over vanalles en nog wat: leuk om mee te starten dus!

1. Wat draag je?
Mijn rode esprit broek, een blauw bloesje van Lola&Liza en mijn kerstsokjes van New Look.
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jup! Op dit moment zelfs.
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ik heb nog nooit een break-up gehad.
4. Hoe lang ben je?
1m65 (nogal klein dus)
5. Hoeveel weeg je?
Ongeveer 62 kg, maar ik weeg me echt bijna nooit.
6. Heb je tattoo’s?
Nee.
7. Heb je piercings?
Nee.
8. OTP?
Dit betekent blijkbaar je favoriete match tussen twee karakters. Hm moeilijk, aangezien ik niet zo heel veel met films en series bezig ben.
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Is dit niet zowat hetzelfde als het vorige?
10. Wat is je favoriete serie?
Doctor Who, Friends, The Big Bang Theory, Vlaamse series.
11. Wat is je favoriete band?
All Time Low en You Me At Six.

Ik en mijn ticket voor mijn allereerste concert

12. Wat mis je?
Als ik op kot zit: mijn liefje en mijn bed en eten thuis.
13. Wat is je favoriete liedje?
Remembering Sunday – All Time Low en Lived a Lie – You Me At Six.
14. Hoe oud ben je?
19.
15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok.
16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Dat hij lief is en echt voor de volle 100 procent voor mij gaat.
17. Wat is je favoriete quote?
Never underestimate a girl’s love for her favorite band. Never think even for a minute, that she won’t defend them to her death. Because it’s not just the music that makes that band her favorite. It’s the guys, the gals. It’s the fans. People whom of which she has interacted with thanks to the band. That band might of saved her life, or just made her smile everyday. That band has never broke her heart and has yet to leave her. No wonder she finds such joy in her music. – Alex Gaskarth (All Time Low)


18. Wat is je favoriete acteur?
Matteo Simoni.
19. Wat is je favoriete kleur?
Roze, lichtblauw en lichtgroen.
20. Harde muziek of zachte muziek?
Best hard (alhoewel ik niet precies weet wat daarmee bedoeld wordt).
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
In bed liggen of lang douchen.
22. Hoe lang douche je?
Een kwartier maar langer als ik mijn haren was.
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Een half uurtje.
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, tenzij een ruzietje met mijn broertjes.
25. Wat is een turn-on?
Een schattige lach!
26. Wat vind je een afknapper?
Arrogantie.
27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik gebruik het mijne enkel om video’s te liken en andere youtubers te volgen.
28. Heb je angsten?
Ja, ik heb heel veel schrik in het donker.
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Waarschijnlijk weer iets waarvoor ik me te veel voor opjaagde, terwijl het achteraf niet eens zo erg bleek.
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vandaag nog.
31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Gewoon mijn eigen naam.
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik heb al heel lang geen echt leesboek meer gelezen, dus dat gaat waarschijnlijk mijn cursus geschiedenis zijn (lekker interessant).
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Wauters vs Waes op VTM.
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Een vriendin van in de les.
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Mijn liefje.


36. Wat is je favoriete eten?
Frietjes zou ik elke dag wel kunnen eten! En pasta vind ik ook heerlijk.
37. Waar wil je nog graag naar toe?
Naar nog heel veel plekken: Londen, Spanje, de VS,…
38. De laatste plaats waar je was?
Leuven.
39. Heb je een crush?
Ja, op mijn liefje.
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteren.
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Geen idee eigenlijk, ik kan me niet speciaal zo`n moment herinneren.
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zuur! En zout chips, lekker ongezond.
43. Welke instrumenten speel je?
Ik heb een jaar piano gespeeld. Oh en blokfluit natuurlijk, vanuit de muziekles.
44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn hartjesketting en mijn oorbellen die ik van mijn liefje heb gekregen toen we een half jaar en een heel jaar samen waren.
45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Haha, ik doe niet aan sport.
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Geen idee.
47. Wat is je favoriete openingszin?
Daar doe ik niet aan mee.
48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Zie vorige vraag 😉
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gisteren met mijn liefje op de Playstation.
50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die wil!

-XOXO, Eva-

Geef een reactie

