011 Power Of Elements – New York Color // review

De laatste tijd zoek ik vooral naar speciale nagellakjes, aangezien ik gewone kleurtjes al heb. In het Kruidvat kwam ik deze Foil Explosion nagellak van NYC tegen, in de kleur 011 Power Of Elements.

Het dunne kwastje lakt gemakkelijk maar geeft jammer genoeg ook wat strepen af. Hij dekt wel extreem goed -ik had al genoeg met een laagje- en als je maar een laag opdoet zie je de strepen ook (bijna) niet. Ook droogt hij heel snel.

In het potje is het een paarse metallic kleur met groengrijze vlekken erin. Op je nagels is het een koele paarse kleur met een metallic afwerking. Ik vind het een mooie kleur en zou hem vooral ’s avonds naar een feestje dragen. Voor overdag is hij misschien net iets te winters, zeker met het mooie weertje van de afgelopen dagen.

De nagellak blijft enkele dagen goed zitten. Ik vind vooral de dekking een enorm pluspunt, en zeker voor een budgetmerk.

-XOXO, Eva-

Geef een reactie

