Things that make me happy // personal

Geluk: we kunnen het allemaal wel eens gebruiken. Maar wat maakt mij nu echt gelukkig? Ik besloot er een lijstje van te maken. Als ik me dan even wat minder voel, lees ik dit lijstje en voel ik me weer helemaal happy!


Lieve smsjes krijgen van mijn liefje
Gaan shoppen en dat ene perfecte ding vinden
Warm-maar-niet-superheet-weer
Kleedjes en rokjes
Rode lippenstift

Een good hair day hebben
Wiskunde oefeningen die juist uitkomen
Praten met nieuwe vrienden
Grappige snapchats krijgen en versturen
Pasta of frietjes eten
Luisteren naar goede muziek en er helemaal in opgaan
Mijn nagels lakken

Heerlijk uitslapen in mijn zalig bed
Lekker knus onder een dekentje naar tv kijken
Lieve foto’s maken 

Verliefd zijn
Koken met vriendinnen
Een warme douche nemen met schuimende douchegel
Lekker gaan uiteten
Inloggen op Bloglovin’ en zien dat je nieuwe volgers hebt

Waar word jij gelukkig van?

-XOXO, Eva-

Een gedachte over “Things that make me happy // personal

Geef een reactie

