Fruity Feast Mask – HEMA // review + win!

Doe jij al mee met de winactie? Daarmee kan je oa. het Fruity Feast Mask van HEMA winnen. Voor ik het aan jullie weggeef, vond ik het wel even nodig om het te reviewen.

Dit masker met perzik, granaatappel en abrikoos verwijdert dode huidcellen en zorgt voor een schone en zuivere huid. Je brengt hem aan op een vochtig gezicht en spoelt hem na 10-15 min weer af.

Het masker ruikt erg fris en is makkelijk aan te brengen. Er zit erg veel in het zakje dus er is genoeg voor een dikke laag (ik had zelfs nog wat over). Na een tiental minuten is het masker opgedroogd en voelt het zacht en stoffig aan. Met warm water komt het er heel makkelijk weer af.

voor

na

Mijn huid voelt heel zacht en schoon aan. Ook ziet hij er egaler uit en zie ik er wat meer uitgeslapen uit. Een fijn maskertje dus en zeker voor zo’n zachte prijs (1,75 euro). Maar jij kan hem helemaal voor niets krijgen door mee te doen aan de winactie!

-XOXO, Eva-

Geef een reactie

