Pastel hair // Inspiration Wednesday

Elke woensdag vind je hier een inspiratiepost. Een post met dingen die ik leuk vind (maar nog niet heb), een wenslijstje, leuke foto’s… Deze week is dat: pastel haar.

Ik vind het altijd leuk om dit soort haar te zien: het geeft iets liefs en schattigs. Waarschijnlijk zal ik mijn haar nooit echt in een van die kleuren verven, maar ik zou wel wat willen experimenteren met pastelkrijtjes.

Van die krijtjes vind je sinds kort voor 9 euro bij The Body Shop. Ook op eBay kan je ze voor een klein prijsje terugvinden, bv HIER. Natuurlijk kan je ook gewone pastelkrijtjes gebruiken die je in de hobbywinkel vindt. Een beschrijving daarvan vind je HIER.

Wat vind jij van pastel hair?

-XOXO, Eva-

3 gedachtes over “Pastel hair // Inspiration Wednesday

Geef een reactie

