156 – Me and my lover – essence // review

Ik ben dol op de Crushed Crystals nagellaken van Catrice, toen ik zag dat essence ook een paar zandlakjes had, moest ik deze dus proberen! Vandaag test ik nummer 156: ‘Me and my lover’.

Wat ik leuk vind aan de nieuwe nagellakpotjes van essence is dat deze echt dichtklikken. Dit deden de vorige nog niet volgens mij. Zo ben je zeker dat het potje echt toe zit. Het kwastje lakt goed en de lak zelf is dekkend met twee laagjes.

De lak is een donkerrode kleur die me een beetje aan kerst doet denken. Wanneer hij nog nat is, zit er nog een laagje glans op, maar die verdwijnt wanneer de lak opdroogt. Dan komt het zandeffect naar boven.

Het grote verschil met de Catrice lakjes is dat er bij essence enorm veel glitters in zitten. Dit vind ik wel mooi, maar het is vooral een kwestie van smaak.

uilenketting: Action

De lak blijft een dag of twee zitten, niet heel erg lang dus, maar aangezien hij zo weinig kost (1,69 euro), vind ik dit helemaal geen probleem.

-XOXO, Eva-

Een gedachte over “156 – Me and my lover – essence // review

Geef een reactie

