Spam your blog Saturday // 01

Omdat ik graag nieuwe blogs ontdek, vond ik het wel eens tijd voor een Spam your blog Saturday. Hoe werkt het? Elke zaterdag mag jij onder deze post de link naar jouw blog/twitter/facebook/… zetten in een reactie en niet alleen ik, maar ook alle bezoekers kunnen deze dan bekijken!

Ps: binnekort maak ik ook een post over mijn favoriete blogs dus misschien staat de jouwe er dan wel bij!

-XOXO, Eva-

13 gedachtes over “Spam your blog Saturday // 01

  1. Pingback: Looking back: 100e artikel + spam your blog! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

