Kruidvat // shoplog

Vandaag had ik 6 uur lang les, maar in mijn pauze vond ik toch nog even tijd om bij Kruidvat langs te gaan. Ik kocht deze producten en binnenkort vind je er een review van op deze blog!

05 Light Your Fire – Catrice Limited Edition: Crème Fresh – 2,99 euro
156 Me and My Lover – Essence Colour&Go (sparkle sand effect) – 1,69 euro
011  Power Of Elements – NYC Foil Explosion – 1,49 euro
30 secret it-girl – Essence Silky Touch Blush
Blush Brush – Essence

-XOXO, Eva-

3 gedachtes over “Kruidvat // shoplog

Geef een reactie

